lørdag 28. august 2010

Shopping på IKEA

På alle folkehøgskoler i Norge er det lørdagsundervisning, så det er opp klokken 8 selv på lørdager. Idag fikk vi en litt kortere økt, med gjennomgang av brannrutiner, hvordan unngå brann, og hvordan slukke den om brann allikevel skulle oppstå. Vi fikk også høre på brannalarmen - en utrolig ekkel lyd, våkner garantert av den om den skulle slå seg på iløpet av natta.
Etter dette, fylte vi opp to biler og kjørte av gårde til IKEA, som ligger i Åsane(ca 20 min fra skolen), klare for shopping til rommene våre :) Jeg endte opp med to bokser til sokker og undertøy + noen stearinlys.


Tilbake på skolen var det rømmegrøt til middag(da var klokka 13.30, så dette er jo nesten som å være pensjonist). De som lager maten her er virkelig flinke, maten har vært kjempegod hver dag!

For øyeblikket sitter Oda, Karoline, Pål, Natalie og jeg på rommet og lager dørskilt igjen, eller rettere sagt: Karoline, Natalie og Maria lager dørskilt til noen av guttene her i Nordgaard mens vi andre ser på(jeg har kjøpt inn scrapbookingark, men har ikke fått så mye kreativ inspirasjon over meg for det..) Musikken står på i bakgrunnen og vi koser oss veldig!

Etter neste middag(Moussaka), blir det Hawaiiparty i svømmebassenget med masse konkurranser og morsomheter, før vi senere i kveld skal i stampen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar