tirsdag 16. november 2010

Bilder fra Singapore og Malaysia

Her kommer noen bilder fra Singapore og Malaysia ogsaa :-)
Singapore:

Alexsandra og Linn Kristin paa tur i Singapore :)
Skilt paa et offentlig toalett: naar man er vant med staado er det ikke alltid lett aa plutselig skulle sitte...

Singapore Flyer
 
Singapore Flyer

Kortskriving har vi gjort mye av, her sitter Oda i en kiosk og skriver.
 Malaysia:

Jeg og Linn Kristin i sykkeltaxi i Melaka :)

Det har blitt en del guiding.

I Kuala Lumpur var vi paa en skole for flyktninger, her har Joern faatt seg en ny venn.

Maria fikk seg ogsaa to nye venninner.

Lovende fotograf.

Amanda, Maria, Karoline, Oda og Alexsandra.

Vi har vaert innom mange templer og Thea har tatt bilder.

Maten har ikke alltid vaert like innbydende, men jeg har naa smakt paa det meste, og ikke blitt syk - enda...

Alexsandra har blitt flink med spisepinnene.

Sandra, Pernille, Alexsandra, Dennis, Meg, Mia og Maria oppe paa Sky Bridge.

Twin Towers
 

Meg og Maria foran palasset til kongen i Malaysia.

Tja, hva staar det her mon tro?

Rot blir det mye av, her paa rommet jeg, Alexsandra og Linn Kristin bor paa her i Cameron Highlands.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar