fredag 29. oktober 2010

Fallskjerm og surfing!

Hei igjen, litt lenge siden sist naa, og det har skjedd en del!
Vi har dratt fra Sydney, der vi hadde noen flotte dager, der vi har kost oss paa stranda og tilfredsstilt shoppebehovet(foreloepig i hvert fall). Naa er vi i Byron Bay, som er et skikkelig rolig og avslappet sted, der surferne rusler rundt i gatene. I gaar hadde vi noen herlige timer i sola, baade ved bassenget og paa stranda som ligger under 5 minutters gange fra hostellet(YHA Byron Bay).

Idag derimot, ble det litt mer action. Startet nemlig dagen med fallskjermhopp!! Har jo gjort det en gang foer, saa visste hvordan det foeltes, men ble allikevel veldig nervoes da vi satt i bilen paa vei til stedet hvor vi skulle hoppe fra. Da vi kom fram dit, ble jeg supergira, ogsaa kom nervoesiteten tilbake igjen da jeg satt i flyet. Hoppet var kjempegoey; 14000 fot og 60 sekunders fritt fall!! Og ikke minst; jeg overlevde! :-)


Etter lunsj var det tid for surfing, og da var jeg kjempenervoes, for de som surfa foer oss hadde sett hvithai like ved! Heldigvis saa ikke vi noe til den, og jeg hadde det kjempegoey!!! Var faktisk mye enklere enn jeg trodde, og klarte aa staa helt inn til strandkanten flere ganger :-) Blir surfing i morgen ogsaa, soendagen har vi fri til aa gjoere hva vi vil, og paa mandag reiser vi videre mot Stradbroke Island :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar