lørdag 29. januar 2011

Lørdag, musikal og besøk!

I går hadde vi urpremiere på musikalen vår, for noen skoler i nærheten, og det gikk veldig bra! Jeg sto backstage og hjalp til med mikrofonene, som ofte skulle byttes ganske fort. Litt stress innimellom, men vi klarte det fint :-)

Ikveld er hovedforestillingen, og selv om du ikke har mulighet til å komme hit, kan du allikevel se den - foran pc-en din! Musikalen går nemlig direkte på www.tvnordhordland.no/direktesending kl.20.00 i kveld. Så har du tid, anbefaler jeg deg virkelig å ta en titt, for resultatet har blitt utrolig bra.

Ellers skal jeg snart inn til Bergen for å møte mamma og Linn, som kommer på besøk til meg :-) Vi skal shoppe og spise ute, før vi reiser tilbake til skolen for å se musikalen. Idag har vi byttet så noen andre tar seg av mikrofonbytte, så endelig får også jeg sett det helt ferdige resultatet, gleder meg skikkelig!

Her er et bedre bilde av plakaten:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar