fredag 20. august 2010

Jeg er kanskje verdens dårligste blogger...

...for nå er det gått veeeeldig lang tid siden jeg sist skrev noe her. Jeg kan jo skylde på at det har skjedd veldig mye, men jeg har heller ikke prioritert bloggskriving noe særlig. Hadde store planer om å skrive et reflektert innlegg etter at jeg kom hjem fra Uganda, noe som aldri ble noe av. Men imorgen retter jeg snuta vestover, mot Frekhaug og Nordhordland folkehøyskole, så jeg skal prøve å bli litt flinkere.

Litt om hva de siste ukene har gått med til:
Bare litt over en uke etter at jeg kom hjem fra Uganda, dro jeg på jentetur til Alcudia, Mallorca, med fire fantastiske jenter: Madiken, Maiken, Hanne og Renate. Vi hadde to utrolig fine uker sammen, med mange morsomme opplevelser.

Jeg kom hjem for under en uke siden, så den siste uka har ting gått i ett. Ikke bare har jeg hatt mye jeg skulle pakke, kjøpe inn og fikse, men jeg måtte jo også være sosial og få sagt ha det til alle her hjemme. Det har vært litt rart og trist, men jeg gleder meg utrolig til å møte nye mennesker på en ny plass - og er klar for mange nye opplevelser!

Jeg skal ikke til skolen før på søndag, men jeg, mamma og bestemor har bestemt oss for å være litt turister i vårt eget land, så vi reiser imorgen tidlig og overnatter underveis - regner med at det blir en koselig tur :-)

1 kommentar: