torsdag 26. august 2010

Oppdatering

Noen dager siden jeg har skrevet nå, så her kommer en oppdatering fra de siste dagene:

24.08.2010

Startet dagen med morgensamling, der den ene læreren hadde ordet og sa noen fornuftige ting. Dette skal vi ha hver dag. Deretter var det teambuilding! Vi ble delt opp i lag med folk vi ikke kjente fra før, og fikk mange forskjellige og morsomme oppgaver, bl.a.: å lage en skulptur med tema omsorg, dikte en sangom folkehøgskolen og teambuilding pluss mange flere morsomme ting.

Etter middag spilte vi volleyball – nå er jeg veldig dårlig, men om vi fortsetter å spille så mye som vi har gjort de siste dagene, blir jeg forhåpentligvis bedre. Avsluttet dagen med Alias og Grey’s Anatomy i tv-stua.

25.08.2010
Først på dagen fikk vi masse informasjon om forskjellige rutiner ved skolen. Etter lunsj var det korridormøte, der vi møtte alle i korridoren, og gjorde oss klare for dagens konkurranse: volleyballturnering! Her handler mye også om kreativitet, så vi tok undertøyet utenpå klærne og tegnet på bart - og kalte oss for bartelaget :) Lagde også heiarop, og vant neeesten heiagjengkonkurransen.

Senere på kvelden dro vi hjem til læreren vår Steinar, for å spise pizza, kose oss og bli bedre kjent. Vi fikk kart, og klarte jammen å komme fram helt på egen hånd! Kvelden ble veldig koselig, både lærer og de andre i klassen er kjempehyggelige - jeg må bare si det igjen: jeg er helt sikker på at dette blir et supert år, med en super reise i oktober/november!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar