torsdag 15. juli 2010

Jippi, vi så en løve!

15.juli (torsdag)
Ja, vi så en løve i dag, ved et sted som heter Ishasha. Den var kjempesøt der den hang helt alene høyt oppe i et tre. Men turen for å se én løve var lang: 2 ½ time – hver vei! Lunsjen spiste vi rett ved grensa til Kongo, der vi kunne høre brølene til flere flodhester, uten at de viste seg for oss.

Jeg hadde bursdag idag, så under middagen fikk jeg meg en hyggelig overraskelse: plutselig ble alt lyset slått av(jeg trodde selvfølgelig strømmen hadde gått), og så kom servitørende syngende inn med en stoooor kake. Det var mamma og Arnstein som hadde fikset det hele, veldig hyggelig :D

I morgen reiser vi videre, men skal kun ha en mellomovernatting i Fort Portal. Lørdag reiser vi videre til Jinja, der det forhåpentligvis blir rafting i Nilen, noe jeg både gruer og gleder meg til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar