torsdag 16. september 2010

Sa bai dee mai kah?

Har folkehøgskolelivet gjort meg gal? Nei da, vi har bare hatt thaiundervisning! Og overskriften "Sa bai dee mai kah?" kan oversettes til "Går det bra?". Steinar hadde fått en kompis av seg, som er fra Thailand, til å komme å undervise oss i et par timer. Vi lærte flere ord og uttrykk, i tillegg til at Kias(det var det som var kallenavnet hans) fortalte litt om skikker og lignende.

Ellers i dag har det vært masse program. Startet dagen med å se filmer om Hong Kong, Australia og Sydney, nå gleder jeg meg enda mer :) Deretter hadde vi litt fritid, som jeg brukte på å søke visum til Australia og jobbe med blogginnlegg om reiseruta vår som jeg tenkte å legge ut litt før vi reiser.
Før middag hadde vi gym og spilte volleyball - nå begynner jeg faktisk å bli litt bedre! Etter middag var det aerobic, dusj, kvelds og så thaikurs. Etter thaikurset var det Frekvenz, et slags kristent møte, der det er sang og en liten andakt. Faktisk ganske koselig å sitte der å bare høre på sang(meningen er vel egentlig å synge med) og slappe av. Idag derimot, snakket jeg med mamma på telefon gjennom nesten hele møtet, og det var også veldig koselig, å høre hvordan det går med alle hjemme :-)
Måtte bare legge inn et bilde av nusselige Ronja-jenta mi <3
Savner henne skikkelig og gleder meg utrolig til å se henne igjen i høstferien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar