mandag 27. september 2010

Tegn til tale

Idag har vært en ganske så normal mandag: morgensamling, rektortime(med praktiske opplysninger og nyhetsoppdateringer), vasketime, allsangtime og klassetime. Nå har jeg nettopp kommet tilbake fra tegn til tale, som jeg har som valgfag. Det er ikke helt det samme som tegnspråk, men en del er ganske likt. Selv om det er ganske lite sannsynlig at jeg kommer til å få bruk for det senere i livet, synes jeg det er moro å prøve noe helt annerledes, som jeg ikke hadde gjort om jeg ikke gikk på folkehøgskole.
Tenkte å legge ut et bilde av læreboka vi bruker, men internettet her går veeeeeeeeldig tregt for tiden, så det får bli en annen gang.

Nå er det kvelds, og senere i kveld blir det huskonsert med musikklassen - gleder meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar