søndag 5. september 2010

Åpningsfest og familiesøndag

Igår var det åpningsfest her på skolen og foreldre, søsken og besteforeldre strømmet inn på gårdsplassen hele dagen. Jeg fikk besøk av pappa, noe som var veldig koselig :-) Det ble servert middag på skolen, og foreldrene fikk omvisning rundt på skolen og mulighet til å hilse på linjelederne. På kvelden startet den ordentlige "festen", da var det underholdning i festsalen, med pause med mat, kaker og kaffe midtveis. Vi var veldig heldige med været, og hadde sol hele dagen.
Tok ikke mye bilder(er virkelig nødt til å forbedre meg på det!), men her kan dere se alle lærerne som synger(de sto selv for mye av underholdningen):


Da underholdningen var ferdig, kjørte jeg og pappa til tanta og onkelen min, Marit og Vidar, som bor litt utenfor Bergen. Der overnattet vi til idag. Før pappa reiste til flyplassen, rakk vi også en tur innom kusina mi og hennes familie, der vi spiste lunsj. Etter at pappa hadde dratt, ble jeg med Marit og Vidar hjem igjen til dem, der vi spiste middag. Vidar kjørte meg tilbake på skolen for ikke så lenge siden, så nå er jeg "hjemme" igjen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar