lørdag 18. september 2010

Fredag 17.september

Imorgen har jeg faktisk vært her i fire uker, og om tre uker er jeg hjemme på høstferie. Det er helt sykt hvor fort tiden går her! Jeg tar det som et tegn på at jeg har det veldig bra :o)

Igår hadde jeg, som vanlig på fredager, fri før lunsj, og jeg brukte tiden på å slappe av og jobbe med album på pc-en. Greit å få drevet litt med det, da jeg henger hele to år etter... Etter lunsj hadde vi internasjonal mat, denne gangen kaffe. Jeg er ikke akkurat noen stor kaffedrikker, heller tvert i mot. Jeg liker ikke engang kakao med kaffesmak! Men jeg var flink og smakte på alle kaffene Steinar viste oss. Vi skulle lukte og smake på kaffene og prøve å finne ut hvilken som var dyrest, billigst og midt i mellom. Jeg syntes alle kaffene smakte vondt, så klarte egentlig ikke å skille så veldig på smakene, men gjettet riktig på hvilken som var dyrest. Og det var jo en morsom erfaring! Vi lærte også om hvordan vi skulle lage best mulig kaffe.

Etter en nydelig middag med laksefilet og fløtegratinerte poteter, trente jeg (for fjerde gang denne uka - nå er jeg virkelig stolt av meg selv), før det etter kvelds var "Endelig fredag", arrangert av idrett og friluftslivklassen. Det var quiz, salg av vafler og leker, altså en morsom kveld. Vi ble også sittende igjen å spille Gruble, før vi trakk oss tilbake på rommet der vi satt en stund og bare prata og koste oss :-)

Idag har det vært temadag, med tema i utgangspunkt med filmen "Supersize me" og senere er det elevkveld. Men må skrive mer om dette senere(mest sannsynlig imorgen), for nå må jeg rydde litt i skapet mitt:

Ikke akkurat brettekanter her i gården..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar